Mini
TondMarket
Pro Advertising

طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر

46.000 تومان

طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر با تایپوگرافی خوشنویسی مادر آماده خرید و ویرایش می‌باشد، این طرح توسط طراح ارشد تندمارکت آقای حیدری طراحی شده است، تمام المان های به کار رفته در این طرح همراه با رنگبندی به کار برده شده به راحتی قابل ویرایش می‌باشد.

#

تصویر طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر

طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر
طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر همراه با تایپوگرافی مادر مخصوص چاپ و ویرایش مشخصات برای تشییع جنازه یا چهلم مرحومه.
طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر

اعلامیه ترحیم لایه باز مخصوص تشییع جنازه و چهلم

ترحیم یا اعلامیه فوت نوعی اطلاعات در گذشته است که از سوی خانواده یا دوستان و اشنایان جهت شرکت در ان مراسم خاکسپاری ، عزاداری و مجالسات ختم سوم ،هفتم ،چهلم و… چاپ میشود، این فایل لایه باز قابل ویرایش در برنامه فتوشاپ میباشد و خروجی کار فرمت .tif میباشد که به راحتی در دیگر برنامه های ویرایش تصویر هم قابل ویرایش میباشد. این طرح شامل کادر اسلیمی و عکس گل وبا متن متناسب و فضا و طراحی فوق العاده جهت استفاده برای پست و استوری در اینستاگرام یا هر اپیکیشن دیگری و چاپ می باشد.
طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر
طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر شامل تایپوگرافی مادر و وکتور شمع و گل میباشد، ابعاد فایل لایه باز اگهی ترحیم مادر با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای اعلامیه ترحیم مادر قابل ویرایش و تبدیل سایز مورد نظر خود و متن دلخواه و یا حتی چاپ روی متریال های مختلف مثل بنر، انواع کاغد و.. موارد دیگری را میباشد. که این فرایند بدون افت کیفیت می‌باشد.

ویژگی‌های اعلامیه ترحیم مادر

ویژگی های این اعلامیه ترحیم میتوان به قابلیت چاپ در هر سایزی اشاره کرد، همچنین به راحتی قابلیت ویرایش را دارد، از رنگ بندی شکیل و خوبی استفاده شده است که زیبایی خاصی برای چاپ به ارقمان می‌آورد. لایه های این فایل ترحیم مادر کاملا باز و تفکیک شده می‌باشند و به راحتی با توجه به نیاز خود به مواردی دسترسی پیدا کنید و تغیرات نیاز را انجام دهید. همچنین این اعلامیه ترحیم شامل شمع وگل و شیپ و افکت میباشد که این محصول دارای وکتور خوشنویسی مادر هم میباشد که به صورت لایه باز در این اعلامیه ترحیم مادر وجود دارد. این اعلامیه ترحیم مادر دارای نام مرحوم، متن اطلاعییه ،زمان ومکان خاکسپاری مراسم در موارد سوم،هفتم،چهلم میباشد. توجه : خریدار می بایست برای ویراش و شخصی سازی اعلامیه ترحیم تسلط کامل به برنامه فوتوشاپ را داشته باشد در غیر این صورت میتوان از صفحه ثبت سفارش بعد از خرید سفارش ویرایش اعلامیه ترحیم خود را ثبت کنید.
طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر
رمز فایل فشرده
tondmarket

3 دیدگاه برای طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادر

  1. زهرا

    اعلامیه ترحیم قشنگی بود ! خیلی زیبا شده بود چاپش

  2. TONDMARKET Manager

    خواهش میکنم، تسلیت عرض میکنم و امیدوارم طرح لایه باز اعلامیه ترحیم مادرتون شکیل بوده باشه

  3. فاطمه

    طرح لایه باز خوبی برای آگهی ترحیم مادر بود، ممنون از طراحی زیباتون

  4. جواد

    آگهی ترحیم مادر خوبی طراحی کردین، ممنون از طرح لیه بازتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.