Mini
TondMarket
Pro Advertising

طرح لایه باز کارت ویزیت بیمه‌ ما و تعاون

29.000 تومان

طرح لایه باز کارت ویزیت مخصوص بیمه که شامل دو بیمه گزار : بیمه‌ما و بیمه تعاون میباشد که سادگی و زیبایی خاصی دارد این طراحی، این کارت بیزینس بیمه با فتوشاپ طراحی شده است و قابل خریداری می‌باشد.

#

تصویر طرح لایه باز کارت ویزیت بیمه‌ ما و تعاون

طرح لایه باز کارت ویزیت بیمه‌ ما و تعاون

کارت ویزیت بیمه ما و بیمه تعاون

کارت ویزیت بیمه ما و بیمه تعاون کارتی شکیل و هوشمندانه است که اطلاعات شخص بیمه گذار و راه های ارتباطی را شامل میشود. کارت ویزیت بیمه ما و بیمه تعاون

طراحی کارت ویزیت بیمه

طراحی کارت ویزیت لایه باز بیمه ما و تعاون شامل لوگوی مخصوص بیمه ما و تعاون و همچنین شماره تلفن ،کد، و نام  و دیگر موارد میباشد.

طرح لایه باز کارت ویزیت بیمه ما و بیمه تعاون

این کارت ویزیت، کارتی خلاقانه با موضوع بیمه میباشدکه به صورت دو رو طراحی شده است، در یک طرف کارت‌ویزیت بیمه ما و طرف دیگر بیمه تعاون طراحی شده است، در این طرح لایه باز از لوگو و تصویر با کیفیت بیمه استفاده شده است این کارت ویزیت بیمه به صورت لایه باز مخصوص فتوشاپ بوده و تمامی المان های موجود در ان قابل تغییر میباشد شما نیز به راحتی میتوانید با تغییر دادن اسم بیمه گزار و دیگر موارد مربوط به بیمه گزار سریع به کارت بیزینس خودتان تبدیل کنید.

طرح لایه باز کارت ویزیت بیمه ما و بیمه تعاون

 

فرمت رنگی کارت ویزیت بیمه

فایل لایه باز طرح بیمه و بیمه تعاون با فرمت TIF و فرمت رنگی CMYK بوده و مناسب برای چاپ افست می باشد. برای ویرایش این فایل لایه باز کارت بیزینس بیمه میتوانید از برنامه فتوشاپ استفاده کنید، برای راحتی کاربران عزیز این طرح لایه باز بیمه، خروجی این فایل به صورت TIF بوده که دیگر برنامه های ویرایش تصویر قادر به ادیت هم باشد، شما با خرید این طرح در اصل ۲ نمونه طرح کارت‌ویزیت بیمه خریداری کرده اید که داخل این ۲ طرح از لوگوی های با کیفیت بیمه گزاران استفاده شده است.
رمز فایل فشرده
tondmarket

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح لایه باز کارت ویزیت بیمه‌ ما و تعاون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.