Mini
TondMarket
Pro Advertising

لوگو کیمیا تایپوگرافی

12.500 تومان

لوگو کیمیا تایپوگرافی در انواع خروجی ها اتودسک، tif برای فتوشاپ و کورل، ai مخصوص ایلوستریتور و svg لایه باز مخصوص طراحان گرافیک.

#   # 

تصویر لوگو کیمیا تایپوگرافی

لوگو کیمیا تایپوگرافی در انواع خروجی ها اتودسک، tif برای فتوشاپ و کورل، ai مخصوص ایلوستریتور و svg لایه باز مخصوص طراحان گرافیک.
لوگو کیمیا تایپوگرافی در انواع خروجی ها اتودسک، tif برای فتوشاپ و کورل، ai مخصوص ایلوستریتور و svg لایه باز مخصوص طراحان گرافیک در عرصه چاپ، تابلوسازی و برش و لیزر آماده دانلود میباشد. این فایل با کیفیت برداری طراحی و در دسترس قرار گرفته است.
کیمیا
لوگو کیمیا تایپوگرافی

لوگوی تایپوگرافی کیمیا

این تایپوگرافی کیمیا با انواع خروجی های مخصوص لیزر، برش، چاپ، و به صورت برداری طراحی شده است و مخصوص نرم افزار الیستریتور میباشد، شما میتوانید لوگوی با کیفیت کیمیا را در هر سایزی که بخوایین چاپ یا برش بزنین،

تایپوگرافی کیمیل برای لیزر و نئون برداری

دوستان تابلوساز قیمت درج شده برای این محصول بسیار مناسب و کارآمد میباشد، شما میتوانید به صورت مستفیم فایل لوگوی کیمیل را در نرم افزار های الیستریتور ، کورل و فتوشاپ اجرا و تغییر دهید. کیمیا یک واژه فارسی است که به معنای فرایند تبدیل یا تحول است. این واژه در علم و فلسفه ایرانی و همچنین در علوم ریاضی و شیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در علم شیمی، کیمیا به معنای فرایند تبدیل یک ماده به مادهٔ دیگر به ویژه در زمینهٔ آلی‌شیمی و ادغام علمی و فرهنگی استفاده می‌شود. با توجه به این توضیحات، لوگوی تایپوگرافی “کیمیا” می‌تواند به مفهوم تبدیل، تحول، و ادغام اشاره کند. طراحی این لوگو می‌تواند از عناصری که این مفاهیم را بازتاب می‌دهند، استفاده کند. به طور مثال، از الگوها یا شکل‌هایی که حرکت، تبدیل و تحول را نشان دهند، استفاده می‌شود. همچنین، از رنگ‌هایی که با مفهوم تبدیل و ادغام سازگار باشند، می‌توان استفاده کرد. به عنوان مثال، رنگهایی مانند طلایی، نقره‌ای یا برنزی که نشان دهندهٔ ارزش و ارتقاء هستند، می‌توانند در این لوگو استفاده شوند. در کل، لوگوی تایپوگرافی “kimia” می‌تواند با استفاده از عناصر طراحی منحصر به فردی که مفهوم تبدیل و ادغام را القا کنند، طراحی شود تا یک ارتباط قوی با مخاطبین ایجاد کند.
رمز فایل فشرده
tondmarket

1 دیدگاه برای لوگو کیمیا تایپوگرافی

  1. کیمیا

    چه تایپوگرافی کیمیا قشنگی، ممنون از طرحتون. گزاشتمش پروفایلم و کلی لذت بردم ازش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.