Mini
TondMarket
Pro Advertising

سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه گنندگان لایه باز

43.000 تومان

سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه گنندگان لایه باز در ۳ طرح مختلف قابل خرید و دانلود می‌باشد، این سربرگ کلینیک زیبایی بسیار زیبا طراحی شده و به راحتی قابل ویرایش است.

#

تصویر سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه گنندگان لایه باز

سربرگ-کلینیک-زیبایی-فرم-کلینیک-زیبایی-فرم-مراجعه-کلینیک-فرم-تعهد-مراجعه-کننده-کلینیک-تندمارکت

سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان کلینیک پشت و رو

سربرگ یکی از فرم های مهم هر کلینیک زیبایی به خصوص کلینک های زیبایی لیزر موی زائد است، به این صورت که بازدید کنندگان هم فرم مشاوره را پرکنند و هم جدول مخصوص زمان‌بندی های حضورشان را داشته باشن.

برای چاپ سربرگ و فرم مراجعه کننده کلینیک زیبایی شما نمیتوانید هم به صورت کاتالوگ محو و هم پشت و رو و هم جداگونه سربرگ و فرم را چاپ کنید و استفاده کنید.

 

سربرگ-کلینیک-زیبایی-فرم-کلینیک-زیبایی-فرم-مراجعه-کلینیک-فرم-تعهد-مراجععه-کننده-کلینیک

 

 

این محصول یک طرح لایه باز سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان  برای طراحان گرافیک بسیار مفید و ارزشمند است. استفاده از طرح لایه باز سربرگ به شما کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید. چرا که دیگر نیازی به طراحی کامل  سربرگ ندارید و می‌توانید از طرح با کیفیت و قابل ویرایش آماده استفاده کنید.

طرح لایه باز کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان یک طرح کامل و جامع است که شامل تمام بخش‌های مورد نیاز برای یک سربرگ و فرم مراجعه کننده می‌باشد. این طرح به صورت لایه باز ارائه شده است و شما می‌توانید به راحتی آن را ویرایش کنید.


سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان


 

این طرح به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد و تمام اطلاعات مورد نیاز به طور واضح و خوانا در آن درج شده باشد. طرح لایه باز کلینیک زیبایی با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی طراحی شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

رزولیشین فایل سربرگ و فرم مراجعه کننده کلینیک زیبایی

رزولیشن(DPI) فایل مخصوص چاپ سابلیمیشن یعنی ۱۵۰ میباشد که بهترین کیفیت و خروجی را به شما میدهد. طرح لایه باز به راحتی قابلیت ویرایش را دارد و سعی شده از بهترین طراحی ممکن استفاده شود.

 

سربرگ-کلینیک-زیبایی-فرم-کلینیک-زیبایی-فرم-مراجعه-کلینیک

 

سایز فایل سربرگ و فرم مراجعه کننده کلینیک زیبایی

سایز کار ۲۹ سانتی متر در ۲۱ سانتی متر میباشد، که بهترین کیفیت برای دانلود فایل سربرگ و فرم مراجعه‌کننده کلینیک زیبایی میباشد.

 

سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان

 

سربرگ کلینیک زیبایی +فرم مراجعه کنندگان

شما دوستان عزیز پس از دانلود سربرگ میتوانید فایل دانلود شده را باز و در فتوشاپ باز کنید، پس از بازکردن سربرگ یا فرم کلینیک میتوانید با ویرایش این سربرگ و فرم مراجعه کنندگان یک برگه که هم به عنوان فرم و هم سربرگ کلینیک شما باشد استفاده کنید و بهترین عملکرد را برای مراجعه کنندگان خود به ارقمان بیاورید.

رمز فایل فشرده
tondmarket

2 دیدگاه برای سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه گنندگان لایه باز

  1. حسین

    خیلی زیبا، مخصوصا برای کلینیک های زیبایی که زیبایی سرلوحه کارشونه

  2. تهمینه

    فرم لیزر فوق العاده ای در کنار فرم کلینیک زیبایی تعبیه کردین. ممنون از طرحتونو از وقتی این فرم کلینیک زیبایی رو دانلود کردم و چاپش کردم جدول زمان بندی لیزرم بدون هیچ مشکلی پیش میره و مشتریا هم بدون مشکل دارن میان و میرن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.