سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه گنندگان لایه باز

43.000 تومان

سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه گنندگان لایه باز در ۳ طرح مختلف قابل خرید و دانلود می‌باشد، این سربرگ کلینیک زیبایی بسیار زیبا طراحی شده و به راحتی قابل ویرایش است.

تصویر سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه گنندگان لایه باز

سربرگ-کلینیک-زیبایی-فرم-کلینیک-زیبایی-فرم-مراجعه-کلینیک-فرم-تعهد-مراجعه-کننده-کلینیک-تندمارکت

سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان کلینیک پشت و رو

سربرگ یکی از فرم های مهم هر کلینیک زیبایی به خصوص کلینک های زیبایی لیزر موی زائد است، به این صورت که بازدید کنندگان هم فرم مشاوره را پرکنند و هم جدول مخصوص زمان‌بندی های حضورشان را داشته باشن.

برای چاپ سربرگ و فرم مراجعه کننده کلینیک زیبایی شما نمیتوانید هم به صورت کاتالوگ محو و هم پشت و رو و هم جداگونه سربرگ و فرم را چاپ کنید و استفاده کنید.

 

سربرگ-کلینیک-زیبایی-فرم-کلینیک-زیبایی-فرم-مراجعه-کلینیک-فرم-تعهد-مراجععه-کننده-کلینیک

 

 

این محصول یک طرح لایه باز سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان  برای طراحان گرافیک بسیار مفید و ارزشمند است. استفاده از طرح لایه باز سربرگ به شما کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید. چرا که دیگر نیازی به طراحی کامل  سربرگ ندارید و می‌توانید از طرح با کیفیت و قابل ویرایش آماده استفاده کنید.

طرح لایه باز کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان یک طرح کامل و جامع است که شامل تمام بخش‌های مورد نیاز برای یک سربرگ و فرم مراجعه کننده می‌باشد. این طرح به صورت لایه باز ارائه شده است و شما می‌توانید به راحتی آن را ویرایش کنید.


سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان


 

این طرح به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد و تمام اطلاعات مورد نیاز به طور واضح و خوانا در آن درج شده باشد. طرح لایه باز کلینیک زیبایی با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی طراحی شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

رزولیشین فایل سربرگ و فرم مراجعه کننده کلینیک زیبایی

رزولیشن(DPI) فایل مخصوص چاپ سابلیمیشن یعنی ۱۵۰ میباشد که بهترین کیفیت و خروجی را به شما میدهد. طرح لایه باز به راحتی قابلیت ویرایش را دارد و سعی شده از بهترین طراحی ممکن استفاده شود.

 

سربرگ-کلینیک-زیبایی-فرم-کلینیک-زیبایی-فرم-مراجعه-کلینیک

 

سایز فایل سربرگ و فرم مراجعه کننده کلینیک زیبایی

سایز کار ۲۹ سانتی متر در ۲۱ سانتی متر میباشد، که بهترین کیفیت برای دانلود فایل سربرگ و فرم مراجعه‌کننده کلینیک زیبایی میباشد.

 

سربرگ کلینیک زیبایی همراه با فرم مراجعه کنندگان

 

سربرگ کلینیک زیبایی +فرم مراجعه کنندگان

شما دوستان عزیز پس از دانلود سربرگ میتوانید فایل دانلود شده را باز و در فتوشاپ باز کنید، پس از بازکردن سربرگ یا فرم کلینیک میتوانید با ویرایش این سربرگ و فرم مراجعه کنندگان یک برگه که هم به عنوان فرم و هم سربرگ کلینیک شما باشد استفاده کنید و بهترین عملکرد را برای مراجعه کنندگان خود به ارقمان بیاورید.

رمز فایل فشرده
tondmarket

برای ثبت درخواست لطفا فرم زیر را کامل پر و در انتها هزینه خدمات اضافه را پرداخت کنید.

محصول را خریداری کردید ؟

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.

راهنمای خرید و استفاده از محصولات

برای اطلاع و راهنمایی درباره نحوه خرید و استفاده از محصولات دانلودی می‌توانید به صفحه ” سوالات متداول ” مراجعه کنید.