Mini
TondMarket
Pro Advertising

طرح کارت ویزیت پخش گوشی تلفن همراه

38.000 تومان

طرح لایه باز مخصوص کارت ویزیت پخش گوشی، گوشی تلفن همراه و دیگر کسب و کار های مربوط به گوشی هوشمند با طراحی بسیار شیک و رسمی.

#

تصویر طرح کارت ویزیت پخش گوشی تلفن همراه

طرح کارت ویزیت پخش گوشی تلفن همراه

طرح لایه باز کارت ویزیت پخش گوشی تلفن همراه

طرح لایه باز مخصوص پخش گوشی، فروشگاه های گوشی تلفن همراه و دیگر کسب و کار های مربوط به پخش گوشی تلفن همراه با طراحی بسیار شیک و رسمی خود آماده خرید و دانلود میباشد.
کارت ویزیت پخش گوشی
کارت ویزیت پخش گوشی

دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت پخش گوشی

شما کاربران عزیز میتوانید با اضافه کردن طرح لایه باز کارت ویزیت به سپد خرید خود به صورت لایه باز این طرح کارت ویزیت رسمی و شیک را خرید و دانلود و کنید، سایز این کارت ویزیت فیری بوده و از کیفیت فوق العاده برخوردار است، امیدواریم این طرح لایه باز مورد استفبال شما دوستان قرار بگیرد.

دانلود نمونه طرح کارت ویزیت فروشگاه گوشی همراه

شما با دانلود این طرح لایه باز کارت ویزیت پخش گوشی همراه یا تلفن هوشمند در زمان خود جهت طراحی یک طرح رسمی و زیبا صرفه جویی کرده و طرح مورد قبولی  را دانلود کرده اید، مشخصات درج شده در کارت ویزیت مشخصات تندمارکت میباشد ولی این کارت ویزیت برای فروشگاه آنلاین نانوسیستم طرحی شده بود که در نهایت طرح دیگری مورد چاپ قرار گرفت، همچنین برای سفارش چاپ کارت ویزیت میتوانید از منوی سایت به بخش طراحی گرافیک مراجعه کرده و سفارش طراحی کارت ویزیت یا بازطراحی این طرح را ثبت کنید.
رمز فایل فشرده
tondmarket

1 دیدگاه برای طرح کارت ویزیت پخش گوشی تلفن همراه

  1. TONDMARKET Manager

    دانلود طرح لایه باز پخش گوشی تلفن همراه کاملا انحصاری بوده و این کارت ویزیت حدود ۸ سال پیش توسط محمدرضا حیدری طراحی شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.