وب‌سایت فروشگاهی خدماتی تبلیغات و طراحی

9003

906

0920

دانلود طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی سایز ۲۰۰ در ۹۰ سانت فتوشاپ

27.000 تومان

طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی مخصوص دیده شدن در رنگ بندی عالی و استفاده از فضای مناسب در سایز بنر استندی ۲۰۰ در ۹۰ سانتی متری.

#

تصویر دانلود طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی سایز ۲۰۰ در ۹۰ سانت فتوشاپ

دانلود طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی سایز ۲۰۰ در ۹۰ سانت فتوشاپ

دانلود طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی

دانلود طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی مخصوص تبلیغات محیطی با کیفیت بالا در سایز ۲۰۰ در ۹۰ که سایز استاندارد بنر استندی میباشد آماده خرید و دانلود میباشد، شما میتوانید با خرید و دانلود طرح بنر استندی در زمان خود صرفه جویی کنید.

بنرهای استندی اغلب در اندازه‌های استانداردی مانند ۲۰۰ در ۹۰ سانتیمتر طراحی می‌شوند. این نوع بنرها معمولاً در مکان‌های عمومی یا نمایشگاه‌ها برای جلب توجه و تبلیغات استفاده می‌شوند. بنر استندی باید بتوانند با توجه به محل نمایش و هدف تبلیغ، پیام موردنظر را به صورت واضح و جذاب منتقل کنند. شما میتوانید با دانلود طرح لایه باز بنر استندی ای که به صورت حرفه ای طراحی شده، برای کسب و کار خود ویرایش و سفارش چاپ دهید. دانلود طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی سایز ۲۰۰ در ۹۰ سانت فتوشاپ

ویژگی های طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی

وضوح و روشنایی بنر استندی بنرهای استندی باید از دور قابل رویت باشند و متن و تصاویر آن‌ها باید به وضوح قابل مشاهده باشند. در این طرح لایه باز بنر استندی از بهترین رنگ های ممکن استفاده شده است، طراحی جذاب: طراحی بنر استندی باید جذاب و آمیزه باشد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند و پیام تبلیغاتی را به خوبی ارائه دهد. در این طرح لایه باز بنر استندی سعی شده از فضا بهترین استفاده شود، سازگاری با محیط: بنر استندی باید با محیط اطراف و محل نمایشش سازگار باشد و به‌طور موثری در آن محیط جلوه کند.

استفاده از عناصر بصری قویدر بنر استندی تبلیغات

استفاده از تصاویر، آیکون‌ها و الگوهای بصری مناسب می‌تواند جذابیت بنر استندی تبلیغاتی را افزایش دهد. پس شما در هنگام ویرایش این فایل به راحتی میتوانید عناصر بصری طرح لایه باز را ویرایش و تغییر دهید.

اطلاعات مختصر و واضح: متن بنر استندی باید مختصر و واضح باشد و پیام موردنظر را به خوبی ارائه دهد. پس هم از فضای به خوبی استفاده شده است و کاملا مختصر و مفید در سایز بنر استندی تمام مواردی که ممکن است نیاز باشد درج شده است، فقط کافیست با خرید طرح لایه باز بنر استندی هم یک طرح زیبا داشته باشید و هم طرحی که تمام اصول یک بنر استندی را رعایت کرده است را دریافت کنید.

درباره طرح لایه باز بنر استندی در تندمارکت

درباره خرید فایل لایه باز از تندمارکت: خرید فایل لایه باز از منابعی مانند تندمارکت می‌تواند به شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند. این فایل‌ها به شما اجازه می‌دهند تا طرح بنر را به طور کامل و به دلخواه خود ویرایش کنید و به نیازهای خود تنظیم کنید. همچنین، با خرید فایل لایه باز، شما مطمئن می‌شوید که فایلی با کیفیت و قابلیت ویرایش خوبی دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای چاپ بنر استفاده کنید، به شرطی که از نقطه نظر چاپ و طراحی به هماهنگی کافی اطمینان حاصل شود.

طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی مخصوص دیده شدن در رنگ بندی عالی و استفاده از فضای مناسب در سایز بنر استندی ۲۰۰ در ۹۰ سانتی متری.
مشاهده ادامه محتوا
بستن مشاهده همه
رمز فایل فشرده
tondmarket

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “دانلود طرح لایه باز بنر استندی تبلیغاتی سایز ۲۰۰ در ۹۰ سانت فتوشاپ” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رضایت
قیمت

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.