وب‌سایت فروشگاهی خدماتی تبلیغات و طراحی

9003

906

0920

طرح لایه باز ضمانت نامه گارانتی محصولات ام دی اف MDF

43.000 تومان

فایل طرح لایه باز ضمامت نامه محصولات چوبی در سایز محبوب اتیکت و کارت ویزیت برای کاربردی بودن کارت ضمانت نامه، این ضمانت نامه در رنگ بندی فوق العاده مشکلی و طلایی طراحی شده است، فایل یویی(برجسته) این طرح در طراح لایه باز ضمانت نامه وجود دارد.

#

تصویر طرح لایه باز ضمانت نامه گارانتی محصولات ام دی اف MDF

طرح لایه باز ضمامت نامه محصولات ام دی اف MDF - طرح لایه باز ضمامت نامه محصولات MDF

طرح لایه باز ضمامت نامه وصال یکی از طراحی های گرافیک لذتبخش تندمارکت بوده و هست، از زیبایی این طرف میشه گفت از پلات رنگی زیبایی استفاده شده است و متن ضمانت نامه کاملا معتبر و قانونی است، در این طرح لایه باز فایل یویی برای رجسته کردن کار هم استفاده شده.

کارت ضمانت یا گارانتی ؟

این طرح لایه باز در ۲ سایز مختلف کارت اتیکت و کارت ویزیت طراحی شده است، جفت سایز ها مخصوص قالب نقش الماس بوده و تست چاپ بر روی این کار بسیار رضایت بخش بود، این طرح لایه باز ضمانت نامه برای محصولات چوبی به در شاخه سیسمونی و نوزاد طراحی شده است که کارت گارانتی شکیلی رو شکل داده است.

طرح ضمانت نامه محصول

هم اکنون میتوانید فایل لایه باز ضمامت نامه محصولات ام دی اف MDF که در سایز کارت ویزیت و اتیکت طراحی شده است را خریداری و استفاده نمایید. فایل فروش از روش های استاندارد طراحی شده است و قابلتی تغییر سایز برای لایه ها وجود دارد و این تغییر سایز بدون افکت کیفیت میباشد.

طرح لایه باز کارت گارانتی ضمانت خدمات پس از فروش.

متن ضمانت نامه طرح گارانتی محصولات ام دی اف

فایل لایه باز کارت گارانتی با رنگبندی مشکی طلایی، به صورت لایه باز و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ طراحی شده است. ابعاد و قابلیت‌های طرح امکان ویرایش و تغییر اندازه را فراهم می‌کند. این طرح می‌تواند برای چاپ کارت گارانتی کالا با استفاده از رنگبندی مشکی طلایی مناسب باشد و متناسب با نیازهای شما قابل ویرایش است.

ضمانت نامه خدمات پس از فروش محصولات ام دی اف

شما با خرید این محصول، در وقت و زمان خود صرفه جویی کرده اید و یک طرح لایه باز فوق العاده شکیل رو برای همیشه خریداری کرده اید که در هر لحظه میتوانید این طرح لایه باز را تغییر و در سایز های مختلف استفاده نمایید.
متن ضمانت نامه گارانتی محصولات چوبی
متن ضمانت نامه گارانتی محصولات چوبی

متن ضمانت نامه گارانتی محصولات چوبی

  • مدت گارانتی تمام محصولات تندمارکت دارای گارانتی معتبر به مدت ۳۰ ماه از تاریخ خرید می‌باشند.این گارانتی شامل هرگونه عیب و نقص در مواد و ساختار محصول می‌باشد.
  • تعویض محصول در صورتی که محصول هرگونه عیب یـا نقصی داشته بـاشد که از طریق استفاده معمول قابل تشخیص نباشد، می‌توانید از حق تعویض محصول خود استفاده کنید. ما محصول را به شرط بررسی عیب و نقص توسط تیم ( تندمارکت ) تعویض می‌کنیم.
  • موارد مستثنی گارانتی ما شامل خرابی‌ها و آسیب‌های ناشی از استفاده نادرست تغییرات غیرمجاز درمحصول و یا استفاده از محصول برای مقاصدی که طراحی شده است، نمی‌شود.
  • شرایط عمومی هرگونه تغییر یا اصلاح در این شرایط عمومی گارانتی فقط با موافقت کتبی از طرف ما امکان پذیر است. این گارانتی فقط برای خریدار اصلی محصول اعمال می‌شود و قابل انتقال نیست.مسئولیت ما محدود به تعویض یا تعمیر محصول می‌باشد و هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارات یا صدمات غیرمستقیم از جمله از دست رفتن زمان یا هزینه‌های مربوط به تعمیرات جانبی نداریم.
فایل طرح لایه باز ضمامت نامه محصولات چوبی در سایز محبوب اتیکت و کارت ویزیت برای کاربردی بودن کارت ضمانت نامه، این ضمانت نامه در رنگ بندی فوق العاده مشکلی و طلایی طراحی شده است، فایل یویی(برجسته) این طرح در طراح لایه باز ضمانت نامه وجود دارد.
مشاهده ادامه محتوا
بستن مشاهده همه
رمز فایل فشرده
tondmarket

4 دیدگاه برای طرح لایه باز ضمانت نامه گارانتی محصولات ام دی اف MDF

رضایت
100%
قیمت
100%

04 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • سجاد

    متن ضمانت نامتون خیلی کمکم کرد، درسته از طرح لایه باز ضمانت نامتون استفاده نکردم ولی متن گارانتی فوق العاده ای دارین روی طرحتون

    تیر ۵, ۱۴۰۳
  • حسین

    متن ضمانت نامه خوبی تنظیم شده است، ممنون

    خرداد ۲۵, ۱۴۰۳
  • reza

    طراحیتون که عالیه، متن ضمانت نامه گارانتی خوبی هم داخلش هست.

    خرداد ۱۰, ۱۴۰۳
  • mori

    نمونه متن گارانتی خوبی هست-

    اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رضایت
قیمت

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.