وب‌سایت فروشگاهی خدماتی تبلیغات و طراحی

طرح بنر، کارت ویزیت، تراکت محافظ برق پا کنتوری یا پشت کنتور

73.000تومان

تصویر طرح بنر، کارت ویزیت، تراکت محافظ برق پا کنتوری یا پشت کنتور

طرح بنر، کارت ویزیت، تراکت محافظ برق پا کنتوری یا پشت کنتور
طرح لایه باز محافظ برق کنتور یکی از طرح های لایه باز کمیاب در بستر فضای مجازی است، این طرح محافظ برق پشت کنتور با قیمتی باورنکردنی آماده خریداری می‌باشد، شما دوستان عزیز میتوانید به سادگی و در عرض کمتر از یک دقیقه طرح محافظ برق پا کنتور خود را خرید و دانلود کنید، فرمت فایل لایه باز مخصوص فتوشاپ بوده و از طریق نرم افزار Photoshop به راحتی میتونین این طرح تراکت را ویرایش و برای سایز های تراکت، کارت ویزیت، بنر، استیکر و …. استفاده کنین.  

تراکت محافظ برق پا کنتوری

 

فایل لایه باز طرح محافظ برق کنتور

طرح محافظ برق کنتور اتخصاصی توسط تندمارکت طراحی و منتشر شده است، هرگونه کپی بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد، در صورتی میتوانید این طرح محافظ برق کنتور یا محافظ برق پا کنتوری کپی کنید که وب‌سایت تندمارکت را به صورت لینک درج کنین.   محافظ برق پا کنتوری یا پشت کنتور   طرح محافظ پشت کنتور از طیف رنگی روشن و دلنوازی استفاده شده است و شما میتوانید به راحتی فضای رنگی این فایل محافظ برق محافظ برق کنتور را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

تراکت طرح محافظ برق پا کنتوری

  تراکت محافظ برق پا کنتوری  

نمونه طرح محافظ پشت کنتور

برای خرید نمونه طرح محافظ پشت کنتور میتوانید با افزودن به سبد خرید فایل لایه باز این نمونه طرح تراکت را دانلود و استفاده کنید.   فایل فتوشاپ طرح محافظ برق پشت کنتور   کیفیت این فایل لایه باز بسیار بالا بوده و با مود رنگی CMYK انتشار داده شده است تا آماده ارسال برای چاپ باشد، پس دیگر نگران مود رنگی این محصول نباشید و به راحتی جزئیات را ویرایش و برای چاپ آماده کنید.

فایل فتوشاپ طرح محافظ برق پشت کنتور

در این فایل لایه باز محافظ برق پا کنتوری سعی شده از المان های لایه باز استفاده شود تا اگر شما عزیزان قصد ویرایش تصاویر این تراکت را داشتید به راحتی بتوانید با نرم افزار های دیگر مثل الیستریتور تصاویر داخل فایل را ویرایش کنید ولی فایل لایه باز اصلی مخصوص فتوشاپ بوده و با فتوشاپ تمام نیاز های شما برای طراحی ممکن است.
نمونه تراکت طرح محافظ برق پا کنتوری یا به عبارتی دیگر پشت کنتور و هزاران اسم دیگر که در ایران برای محافظ های کنتور اسم های متنوعی استفاده میشود، کماکان هیچ طرحی برای محافظ برق پشت کنتور در بستر فضای مجازی وجود ندارد و تندمارکت اولین طراحی است که این طرح لایه باز را در اختیار کاربران قرارداده است.
مشاهده ادامه محتوا
بستن مشاهده همه
رمز فایل فشرده
tondmarket

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “طرح بنر، کارت ویزیت، تراکت محافظ برق پا کنتوری یا پشت کنتور” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رضایت
قیمت

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.