طرح کارت ویزیت ترشیجات، خشکبار، ترشک و لواشک

23.000 تومان

طرح لایه باز پخش نان خیلی ساده و شکیل میباشد، شما کاربران عزیز میتوانید این فایل لایه باز را رایگان در سایز کارت ویزیت دانلود کنید.

 

#

تصویر طرح کارت ویزیت ترشیجات، خشکبار، ترشک و لواشک

کارت-ویزیت-ترشیجات،-لواشک،آلوچه،-خشکبار،-ترشک،نوشیدنی، ترشلند

طرح لایه باز ترشیجات، خشکبار، ترشک و لواشک

طرح لایه باز کارت ویزیت ترشیجات، خشکبار، ترشک و لواشک و انواع نوشیدنی های ترش مخصوص فروشگاه ترشلند طراحی و چاپ شده است و شما دوستان عزیز میتوانید از طرح لایه باز کارت ویزیت ترشیجات استفاده کنید. طرح-کارت-ویزیت-ترشیجات،-لواشک،آلوچه،-خشکبار،-ترشک،نوشیدنی،-ترشلند

دانلود کارت ویزیت ترشیجات و خشکبار

شما کاربران عزیز میتوانید با اضافه کردن این طرح لایه باز به سپد خرید خود به صورت لایه باز این کارت ویزیت زیبا و فوق العاده رو دانلود و استفاده نمایید، سایز این کارت ویزیت ترشیجات ۹ در ۶ طراحی شده و از کیفیت خوبی برخوردار است، امیدواریم این طرح لایه مورد استفبال شما دوستان قرار بگیرد.

دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت ترشیجات از تندمارکت

شما با دانلود این فایل در زمان خود صرفه جویی کرده و طرح بسیار زیبایی را دانلود و آماده به چاپ است، مشخصات درج شده در کارت ویزیت مشخصات تندمارکت میباشد ولی اسم ترشلند، اسم فروشگاه سفارش دهنده است، ترشلند یک فروشگاه محصولات خشکبار، ترشیجات، آلوچه، لواشک و … در شهر اراک میباشد. این طرح توسط طراح ارشد تندمارکت آقای حیدری  طراحی و چاپ شده است، این طرح پس از چاپ کیفیت و رنگ بندی فوق العاده داشته است و مشتری عزیزمون بسیار راضی بودند، و تا به الان ۴ بار از این طرح توسط تندمارکت چاپ شده است. برای سفارش چاپ کارت ویزیت میتوانید از منوی سایت به بخش طراحی گرافیک مراجعه کنید. همچنین شما میتوانید از انتهای این صفحه درخواست ویرایش فایل را داده و طرح رو با اطلاعات خودتان دریافت کنید.
رمز فایل فشرده
tondmarket

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح کارت ویزیت ترشیجات، خشکبار، ترشک و لواشک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ثبت درخواست لطفا فرم زیر را کامل پر و در انتها هزینه خدمات اضافه را پرداخت کنید.

محصول را خریداری کردید ؟

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.