وب‌سایت فروشگاهی خدماتی تبلیغات و طراحی

فاکتور عینک فروشی یا رسید خرید، قبض یا نسخه مخصوص چشم پزشکی ها

36.000 تومان

تصویر فاکتور عینک فروشی یا رسید خرید، قبض یا نسخه مخصوص چشم پزشکی ها

فاکتور عینک فروشی یا رسید خرید عینک، قبض یا نسخه مخصوص عینک فروشی ها

نمونه نسخه و قبض (رسید) یا فاکتور عینک فروشی و مراکز بینایی سنجی جهت تعیین نمره چشم و چشم پزشکی (اپتومتریست)

نمونه نسخه یا فاکتور و قبض (رسید) عینک فروشی و مراکز تعیین نمره چشم جهت استفاده برای قبض خرید و بیعانه، و رسید جهت ارائه به بیمه‌های بنیاد جانبازان و سایر ادارات رسمی و دولتی جهت تهیه عینک و یا ارائه مشخصات چشم و یا هرچیزی که یک عینک فروش و یا مراکز چشم پزشکی برای ارائه رسید نیاز دارد، فایل لایه باز طرح فاکتور عینک فروشی یا رسید خرید عینک، قبض یا نسخه مخصوص عینک فروشی ها از طراحی رسمی ای استفاده شده و با قیمیتی بسیار مناسب قابل خرید می‌باشد.

طرح لایه باز نسخه یا فاکتور عینک فروشی یا چشم پزشکی

فایل طرح لایه باز فاکتور، قبض )رسید) یا نسخه مشتری برای تعیین نمره چشم بیمار و خرید از عینک فروشی ها، مغازه ها و مراکز عینک فروشی در سراسر کشور که این نسخه یا فاکتور عینک فروشی لایه باز بر اساس پارامترها و استانداردهای تعیین نمره چشم  طراحی شده است. توسط این فایل لایه باز فاکتور عینک فروشی چشم پزشکان میتوانند مشخصات نمره چشم و عینکی که مراجعه کننده نیاز دارد را در آن درج و به مشتری با ارائه این فاکتور یا نسخه چشم پزشکی میتواند به هدف خود برسید، همچنین از این نسخه عینک فروشی برای ارائه به بیمه، بنیاد جانبازان و سایر ادارات رسمی، دولتی، غیر دولتی، رسمی استفاده میشود.

طرح نسخه تعیین نمره چشم برای چشم پزشکان و عینک سازی ها

نسخه یا فاکتور و قبض (رسید) عینک فروشی و مراکز بینایی سنجی جهت تعیین نمره چشم و چشم پزشکی با داشتن جدول دقیق و اطلاعات کافی از بیمار، به شما پزشک عزیز و زحمت کش این امکان را میدهد تا با پر کردن جدول این نسخه یا فاکتور، به عینک ساز کمک کنید تا دقیقا عینکی که مورد نیاز بیمار هست را بسازد. فاکتور عینک

کاربردهای فاکتور چشم پزشکی

قطعا هر محصولی نیاز به فاکتور دارد! فاکتور و یا رسید عینک فروشی با داشتن اطلاعات کافی از خریدار، فروشنده و مدل عینک خریداری شده این امکان را به شما میدهد تا اطلاعات عینک را نزد خود داشته باشید و در صورت نیاز به ارائه فاکتور چشم پزشکی به شعبات بیمه، بنیاد جانبازان و امور ایثارگران و سایر ادارات دولتی و رسمی، این فاکتور معتبر به شما کمک میکند. برای مثال میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛
  • تست چشم پزشکی و تعیین نمره چشم برای مدارس و خردسالان

    شما میتوانید با دانلود فایل نسخه یا فاکتور و قبض (رسید) عینک فروشی و مراکز بینایی سنجی جهت تعیین نمره چشم و چشم پزشکی مدارس و کودکان اقدام نمایید. فایل فاکتور و قبض عینک فروشی و مراکز بینایی سنجی لایه باز است و شما میتوانید در هر سایزی که نیاز داشتید چاپ کنید.
  • قبض و رسید برای مراکز بینایی سنجی و مراکز اپتومتری

    نسخه یا فاکتور و قبض (رسید) عینک فروشی و مراکز بینایی سنجی جهت تعیین نمره چشم و چشم پزشکی (اپتومتریست) با جدول بندی دقیق و حرفه ای، به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات دقیقی نسبت به اپتومتری چشم بیمار را در آن وارد کنید و مشتری شما به راحتی با همراه داشتن این فاکتور و یا قبض به هر عینک سازی که علاقه داشت مراجعه کند و بدون پیش آمدن مشکل خاصی عینک مورد نیاز خود را تهیه و استفاده کند.
  • رسید فروش و بیعانه برای ساخت لنز، عینک، فریم و… برای مراکز عینک فروشی

    از نسخه یا فاکتور و قبض (رسید) عینک فروشی و مراکز بینایی سنجی میتوانید برای پیش فاکتور استفاده کنید تا مشتری شما از عینکی که قرار است تهیه کند اطلاعات کافی را داشته باشد و در صورت نیاز تحقیقات خود را نسبت به خرید انجام دهد.
کاربرد و استفاده های فاکتور عینک فروشی
همانطور که در قبل تر هم به آن اشاره کردیم تمامی کالاهایی که میخریم نیاز به فاکتور دارد. تیم تند مارکت سعی بر این داشته که با طراحی مدرن و چشم نواز، تمامی نیاز هایی که یک فاکتور عینک فروشی، عینک سازی، مراکز اپتومتریست و… نیاز دارد برآورده سازد. طراحی این فاکتور لایه باز هست که شما میتوانید با چند کلیک ساده، اطلاعات شخصی خود را جایگزین کنید و در هر ابعادی که دوست داشتید چاپ و استفاده کنید. همچنین اگر این امر برایتان مقدور نیست، میتوانید با ارتباط با طراح های تیم تند مارکت این فاکتور و قبض زیبا ویرایش و چاپ کنید. جدول تعیین نمره چشم در فاکتور عینک فروشی

جدول تعیین نمره چشم در فاکتور عینک فروشی

در فاکتور عینک فروشی ای که در وب‌سایت تندمارکت ارائه شده است از جدول تعیین نمره چشم استاندارد استفاده شده است، این جدول تعیین نمره چشم به صورت بین المللی بوده و هرچشم پزشکی از این جدول برای تعیین نمره چشم استفاده میکند و داخل این جدول تعیین نمره چشم مشخصات مراجعه کننده را درج و توضیحات لازمه را برای عینک فروشی ها مینویسد تا مراجعه کنند با ارائه این فاکتور یا رسید به مراکز فروش عینک، بتواند عینک مورد نیاز را که در جدول تعیین نمره چشم درج شده است را دریافت کند.
فاکتور عینک فروشی یا رسید خرید عینک، قبض یا نسخه مخصوص عینک فروشی ها و مراکز تعیین نمره چشم جهت استفاده برای خرید و بیعانه، و رسید جهت ارائه به بیمه‌های بنیاد جانبازان و سایر ادارات رسمی و دولتی به همراه جدول تعیین نمره چشم استاندارد و بین الملی مخصوص چشم پزشکی ها و مراکز تعیین نمره چشم
مشاهده ادامه محتوا
بستن مشاهده همه
رمز فایل فشرده
tondmarket

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “فاکتور عینک فروشی یا رسید خرید، قبض یا نسخه مخصوص چشم پزشکی ها” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رضایت
قیمت

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.