کارت ویزیت سوهان همراه با کروکی

26.500 تومان

کارت ویزیت سوهان پزی یک طراحی فوق العاده با رنگ آمیزی بی نظیر خود آماده دانلود و ادیت میباشد، این کارت ویزیت سوهان همراه با کروکی مخصوص چاپ افست مییاشد که خروجی چاپ بسیار خوش رنگ میباشد.

تصویر کارت ویزیت سوهان همراه با کروکی

کارت ویزیت سوهان همراه با کروکی

کارت ویزیت سوهان پزی یکی از نیازهای هر فروشگاه سوهان است که اکثرن از این کارت ویزیت سوهان برای راننده ها، ویزیتورها، فروشنده های عمده، خریداران گذری استفاده میشود، در این فایل لایه باز یک نمونه کارت ویزیت مخصوص سوهان تعبیه شده است که از رنگ بندی فوق العاده ای استفاده شده است که در چاپ افست رنگ بی نظیری به دست می آید، ما همین فایلو چاپ کردیم و خروجی فوق العاده ای ازش به دست آوردیم.

این کارت ویزیت رو مشتری خوبمان سوهان باباعلی سفارش داده و طراحی این کارت ویزیت آماده دانلود میباشد.

کارت ویزیت سوهان همراه با کروکی
کارت ویزیت سوهان همراه با کروکی

رزولیشین فایل کارت ویزیت سوهان پزی

رزولیشن(DPI) فایل مخصوص چاپ افست و چاپ دیجیتال یعنی ۳۰۰ میباشد که بهترین کیفیت و خروجی را به شما میدهد. طرح لایه باز کارت ویزیت سوهان به راحتی قابلیت ویرایش را دارد و سعی شده از بهترین طراحی ممکن استفاده شود، برای قسمت کروکی بهتر است با کمک یک گرافیست کروکی خود را رسمکنید،درصورتنداشتن دسترسی به گرافیست میتوانید از بخش ارتباطات کروکی مدنظر خود را ارسال کرده تا تیم طراحی ما کروکی مد نظر را برای شما ترسیم نمایند.

سایز فایل کارت ویزیت سوهان پزی

سایز کار ۹ سانتی متر در ۶ سانتی متر میباشد،این سایز استاندارد سایز کارت ویزیت میباشد و بهترین جنس برای چاپ سلفون مات دورگرد است که بهترین کیفیت برای دانلود فایل کارت ویزیت سوهان پزی است.

رمز فایل فشرده
tondmarket

برای ثبت درخواست لطفا فرم زیر را کامل پر و در انتها هزینه خدمات اضافه را پرداخت کنید.

محصول را خریداری کردید ؟

راهنمای خرید و استفاده از محصولات

برای اطلاع و راهنمایی درباره نحوه خرید و استفاده از محصولات دانلودی می‌توانید به صفحه ” سوالات متداول ” مراجعه کنید.