وب‌سایت فروشگاهی خدماتی تبلیغات و طراحی

دانلود طرح لایه باز مهر برق کشی و الکترونیکی به صورت وکتور

24.500تومان

#

تصویر دانلود طرح لایه باز مهر برق کشی و الکترونیکی به صورت وکتور

دانلود طرح مهر برق کشی و الکترونیکی
داشتن یک مهر برق کشی زیبا و حرفه ای پرستیژ خاصی به کسب و کار شما و خدمات شما در هنگام ارائه فاکتور یا عقد قرارداد می‌دهد، یکی از نمونه طرح های مهر برق کشی ساختمان و الکترونیکی همین الان در دسترس کاربران قرار گرفته است که این طراحی فوق العاده است، فایل لایه باز این طرح به صورت وکتور می‌باشد که میتوان هم در مهر های ژلاتینی و هم مهر های لیزری استفاده کرد.   وکتور مهر برق کشی  

مهر الکترونیکی

این مهر مخصوص افرادی است که در حیطه الکترونیک فعالیت دارند و میتوان اسم این طرح را “مهر الکترونیکی” هم نام گذاری کرد، این طرح بسیار با کیفیت بوده و از طراحی انحصاری تندمارکت بهره مند شده است   طرح لایه باز وکتور مهر الکترونیکی  

مهر برق کشی ساختمان

مهر برق کشی ساختمان با قیمتی بسیار عالی در دسترس کاربران قرارگرفته است و هم اکنون میتوانید این طرح مهر برق‌کشی را خریداری و استفاده کنید.

فایل مهر طرح برقکشی را چگونه ویرایش کنیم ؟

برای ویرایش طرح لایه باز میتوانید طبق تصویر زیر با ۲ بار کلیک بر روی استمارک آبجکت از طریق برنامه ادوبی ایلاستریتور به وکتور اینی طرح دسترسی پیدا کنین، فایل مهر طرح برقکشی را چگونه ویرایش کنیم ؟    این طرح لایه باز در ۲ بخش وکتور و متنون فارسی طراحی شده است، که برای حفظ کیفیت طرح، قسمت اصلی مهر که نماد الکترونیک یا برقکشی است به صورت وکتور در برنامه ایلاستریتور طراحی و به صورت Smart Object در فتوشاپ کپی شده است، شما میتوانید فایل های تمام نرم افزار های ادوبی را به راحتی بین یک دیگر کپی و پیست کنین.
طرح مهر برق کشی ساختمان و یا مهر الکترونیکی یکی از طرح های زیبای تندمارکت می‌باشد که به صورت وکتور طراحی شده است که در ۲ حالت مهر برق کشی ژلاتینی معمولی یا دسته خودکار و یا مهر برق کشی لیزری قابل استفاده باشد. امیدواریم از این طرح لذت ببرید.
مشاهده ادامه محتوا
بستن مشاهده همه
رمز فایل فشرده
tondmarket

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “دانلود طرح لایه باز مهر برق کشی و الکترونیکی به صورت وکتور” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رضایت
قیمت

در اینجا یک ویدئو 1 دقیقه از نحوه ویرایش فایل تهیه شده است برای دوستانی که نحوه باز کردن فایل های .tif را آشنا نیستن.