وکتور لوگو تیپاکس کیفیت بالا ، آرم فارسی و انگلیسی tipax

قیمت اصلی 50.000 تومان بود.قیمت فعلی 7.000 تومان است.

تصویر وکتور لوگو تیپاکس کیفیت بالا ، آرم فارسی و انگلیسی tipax

لوگوی تیپاکس
حتما برای شما طراحان گرافیک اتفاق افتاده که بخوایین با یکی از نمایندگی های تیپاکس یا یکی از شعبه های اصلی تیپاکس همکاری داشته باشین، در این صورت خوده نمایندگی تیپاکس یا شعبه تیپاکس یک فایل پی دی اف راهنمای برای طراحی گرافیک، سایز ها، و رنگ ها و نمونه های نصب شده در اختیار هر شعبه تیپاکس قرار میدهد. شما میتوانید از این فایل پی دی اف راهنمایی ها و فایل های کاربردی ای استخراج کنین ولی متاسفانه به خاطر کم حجم شدن فایل و عدم استفاده از وکتور و استفاده از تصاویر در فایل، لوگوی تیپاکس، آرم تیپاکس، مهر تیپاکس، جدول های توزیع کرایه تیپاکس و دیگر موارد از کیفیت خوبی برخوردار نیستن.

پروژه بخش تبلیغات دریافت نمایندگی تیپاکس

لوگوی-تیپاکس-انگلیسی
لوگوی-تیپاکس-انگلیسی
برای همین تندمارکت با ارائه وکتور لوگوی تیپاکس، با کیفیت بالا، همراه با لوگوی فارسی تیپاکس tipax، لوگوی انگلیسی تیپاکس tipax، آرم تیپاکس tipax در یک فایل فشرده در انواع خروجی های فتوشاپ، ایلاستریتور به صورت فایل لایه باز در اختیار شما قرار داده است.

فایل لایه باز لوگوی تیپاکس فارسی و انگلیسی

با خرید این محصول شما در وقت خود صرفه جویی بزرگی کرده این، زیرا باز سازی این لوگو حداقل ۴۵ دقیقه زمان میبرد، که هزینه درج شده این محصول بسیار اندک میباشد، فقط به خاطر سادگی کار این قیمت درج شده، پس دلیل بر بی کیفیت بودن کار نیست، بلکه کیفیت های اراده شده به صورت برداری بوده یا به اصطلاحی خطی، با پیکسل محاسبه نمیشود و قابلیت بزرگ کردن طرح تا بینهایت سایز رو دارین ! امیدوارم با خرید این محصول وقت مفید زیادی به ارقمان بیاورید. نام این شرکت یک واژه‌ی انگلیسی و یک نام تجارتی برای مؤسسه‌های پست خصوصی است. فعالیت‌های شرکت تیپاکس در تهران تحت نام ” آژانس پارت” در سال ۱۳۳۹ هجری شمسی، توسط محمد علی فاخر و در دفتری مستقر در خیابان ناصر خسرو با زیر پوشش قراردادن شهرهای آبادان، خرمشهر، تبریز و جلفا آغاز گردید. فرم لوگوی تیپاکس، برداشتی از گاو بالدار باستانی در فرهنگ ایرانی است. گاو بالدار به شکل نقش برجسته در کاخ آپادانا در شوش (قصر زمستانی شاهان هخامنشی) وجود دارد. نشان تیپاکس با برداشتی از این نقش برجسته در سال ۱۳۳۹ برای برند تیپاکس طراحی شده است. بر اساس گزارش رسمی که برای اولین بار توسط شرکت تیپاکس در سال ۱۴۰۰ منتشر شد، این شرکت تا پایان سال ۱۳۹۹، ۴۵۰۰ نفر پرسنل داشته است.
وکتور تیپاکس
وکتور تیپاکس
رمز فایل فشرده
tondmarket

برای ثبت درخواست لطفا فرم زیر را کامل پر و در انتها هزینه خدمات اضافه را پرداخت کنید.

محصول را خریداری کردید ؟

راهنمای خرید و استفاده از محصولات

برای اطلاع و راهنمایی درباره نحوه خرید و استفاده از محصولات دانلودی می‌توانید به صفحه ” سوالات متداول ” مراجعه کنید.