هدایای-تبلیغاتی

هدایا تبلیغاتی چیست و انواع آن

TONDMARKET Manager

به عنوان یک کسب و کار، هرساله نیاز دارید تا هدایای تبلیغاتی عیدی خود را ارائه بدین تا هم باعث شادمانی و تبریک زیبا هم یک تبلیغات تاثیرگذار زیبا به ارمغان بیاورید.

به عنوان یک کسب و کار، هرساله نیاز دارید تا هدایای تبلیغاتی عیدی خود را ارائه بدین تا هم باعث شادمانی و تبریک زیبا هم یک تبلیغات تاثیرگذار زیبا به ارمغان بیاورید.

انواع هدایا تبلیغاتی

انواع هدایا تبلیغاتی بسیار زیاد است ولی پر استفاده ترین هدایا تبلیغاتی که میتوان هدیه داد سررسید و خودکاره ای حکاکی شده است، همچنین از تقویم های ۲ سوراخ هم میشه نام برد، تقویم های رومیزی یکی از پر سفارش ترین هدایا تبلیغاتی ای است که اکثر کسب و کار ها سفارش میدهند. ولی بیشترین تاثیر گزاری رو الان در بازار ایران سررسید از آن خود کرده است.

سررسید تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پرفروش
هدایا تبلیغاتی چیست و انواع آن 10

تقویم ۲ سوراخ تاثیرگزار ترین هدیه تبلیغاتی

تقویم دوسوراخ یکی از رقیب های سرسخت سررسید میباشد، ولی در ارگان ها، دفاتر، و دیگر جاهایی که همیشه با ورق و خودکار سرو و کار دارند تقویم دوسوراخ کاربرد بیشتری نسبت به سررسید دارد، این تقویم هم اقتصادی بوده و هم بسیار پرکاربرد، در بانک ها، دفاتر پیشخوان، ارگان های دولتی، دفاتر فنی و هرجایی که نیاز به برنامه ریزی و مدیریت کارها و مشتریان دارند از این تقویم های دو سوراخ استفاده میکنند.

تقویم 2 سوراخ
هدایا تبلیغاتی چیست و انواع آن 11

تقویم های دو سوراخ را میتوانید از فروشگاه تندمارکت پیش خرید کنید، به علت بروزبودن این کالا و پیش سفارشی بودن این محصول برای خرید تقویم ۲ سوراخ بهتر است از منوی سایت به بخش ارتباطات مراجعه و به صورت تلفنی تقویم ۲ سوراخ خود را سفارش دهید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

این تقویم ها را میتوان در هر فروشگاهی مشاهده کنید، یکی از خاصیت های خوب تقویم رو میزی این است که تمام ارباب رجوع ها و افرادی که گذری به آن فروشگاه یا محیط دارند در وقتی که منتظر هستن تا کارشان انجام شود حتما یک بار تبلیغات روی تقویم را مطالعه خواهند کرد.

تقویم رومیزی تبلیغاتی
هدایا تبلیغاتی چیست و انواع آن 12

از دیگر مزایای تقویم رو میزی میتوان به شکیل بودن، زیبایی میز کار یا پیشخوان اشاره کرد، همچنین این تقویم رو میزی تبلیغاتی بسیار اقتصادی بوده و ظاهر زیبایی به کسب و کار شما میدهد

مهم ترین دلیل استفاده از تقویم رو میزی تبلیغاتی

مهم ترین دلیل استفاده از تقویم رو میزی این است که این تقویم هارا میتوان به راحتی در هر کسب و کاری هدیه دهید و از آن ها استفاده شود، هیچ شخصی وجود ندارد که تمایل به استفاده از این تقویم نداشته باشد، دیگر مزایای مهم تقویم رو میزی این است که همیشه توی چشم است، چرا ؟ چون ظاهر آراسته و شکیل دارد.

خودکار تبلیغاتی حکاکی شده

خودکار های تبلیغاتی یکی دیگر از هدایا تبلیغاتی ای است که اکثر کسب و کار ها علاقه ی خاصی نسبت بهش نشان میدهند، این خودکار هارا میتوان در انواع مدل های مختلف، رنگ های مختلف و قیمت های متفاوت تهیه و تبلیغاتی کرد، خودکار تبلیغاتی حکاکی شده علاوه بر کاربری بودن، تقاضای زیادی از سوی مشتریان شما هم خواهد داشت، بخواییم خودمونی تر صحبت کنیم، خودکار مثل فندک چسب داره !

خودکار تبلیغاتی حکاکی شده
هدایا تبلیغاتی چیست و انواع آن 13

سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی در حال حاضر از نظر افرادی که قصد دارند هدیه تبلیغاتی بدند اولین گزینه میباشد، سررسید تبلیغاتی وجه ی قوی تری نسبت به دیگر هدایا تبلیغاتی دارد، دلیلش هم میتوان به قیمت سررسید اشاره کرد که الان از حداقل ۵۶ هزارتومان شروع و تا خیلی تومن ادامه دارد.

سررسید تبلیغاتی رو عمدتا کسب و کار های تولید کننده استفاده میکنند به صورتی که این سررسید هارا به مشتریانی که دائما درحال خرید از آن ها هستند پخش میکنند.

سررسید تبلیغاتی
هدایا تبلیغاتی چیست و انواع آن 14
جمع بندی درباره هدایای تبلیغاتی

برای جمع بندی اینکه کدام هدیه تبلیغاتی بهتر است میتوان به تقویم دو سوراخ و تقویم رو میزی اشاره کرد، دلیلش هم بیشتر نمایش در محیط میباشد، تقویم رو میزی نسبت به تقویم ۲ سوراخ دید بیشتری دارد ولی تقویم های ۲ سوراخ از لحاظ استفاده، کاربردی تر محسوب می‌شوند.

خرید و سفارش هدایا تبلیغاتی

برای سفارش هدایای تبلیغاتی از تندمارکت میتوانید از منوی سایت به بخش ارتباطات مراجعه کرده و با کارشناسان تبلیغاتی تندمارکت ارتباط برقرار کنید. به علت نوسانات بازار برای دریافت قیمت حتما تماس بگیرید.

به زودی ....
فهرست مطالب