لوگوی-فارسی-تیپاکس

نمونه کار تبلیغاتی استاندارد سازی نمایندگی تیپاکستوسط تندمارکت

طراحی و بازسازی استاندارد سازی نمایندگی تیپاکس.

طراحی و بازسازی استاندارد سازی نمایندگی تیپاکس
تیپاکس بنیانگذار پست خصوصی ایران است که با بیش از 60 سال تجربه، به پشتوانه اعتماد مردم شکل گرفته است.

شرکت تیپاکس، با بیش از نیم‌قرن تجربه، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران بوده که به پشتوانه اعتماد مردم، شکل گرفته است. تیپاکس طی ۶۳ سال سابقه کاری خود سعی داشته تا با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های مطرح‌شده در صنعت لجستیک، به انجام هرچه بهتر وظایف خود پرداخته و به‌عنوان سازمانی به‌روز و همراه با نوآوری، شناخته شود.

تیپاکس با بهره‌مندی از بیش از ۸۰۰۰ نفر نیروی انسانی، بیش از ۲۷۰۰ حامل سبک و سنگین و ۱۰۰۰ نمایندگی در سراسر کشور، همواره در تلاش بوده تا سطح پوشش خدمات خود را گسترده‌تر ساخته و دسترسی به خدمات ارسال کالا برای مشتری نهایی را تسهیل کند. در سال گذشته، تیپاکس موفق به ثبت رکورد جابجایی ۱۵۰ هزار بسته در یک روز شد که این مهم، جز با بهره‌گیری از شبکه گسترده و فناوری‌های نو امکان‌پذیر نبوده است.

ارائه خدمات ارسال بین شهری، درون‌شهری، بین‌الملل و تی‌بار در ارسال بسته‌ها، در کنار خدمات ویژه شامل بسته‌بندی، جبران خسارت، رهگیری آنلاین و… و همچنین پلتفرم‌های ثبت سفارش آنلاین مای تیپاکس و ای تیپاکس، بخشی از مهم‌ترین اقدامات تیپاکس در راستای رسیدن به کلاس جهانی است. 

طراحی و بازسازی استاندارد سازی نمایندگی تیپاکس
استاندارد سازی نمایندگی تیپاکس 5

استاندارد سازی نمایندگی تیپاکس

تندمارکت با بازسازی لوگو تیپاکس فارسی و لوگوی تیپاکس انگلیسی برای داشتن کیفیت بهتر در سفارش های چاپی برای نمایندگی تیپاکس (فرایند بازسازی استاندارد سازی نمایندگی تیپاکس) اماده ارائه خدمات به مراکز یا نمایندگی های تیپاکس در شهر قم میباشد.

خدمات ویژه به نمایندگی های تیپاکس

این خدمات شامل : طراحی استیکر شیشه، شب رنگ، برچسب های روی ماشین توزیع تیپاکس، مهر نمایندگی تیپاکس و نصب تمام این موارد است، همچنین با ساختن تابلوای حرفه ای برای نمایندگی تیپاکس میتوان بهتری بهره را برد، ناگفته نماند که تندمارکت با ارائه شرایط ویژه برای داشتن یک تابلو زیبا و حرفه ای برای نمایندگی تیپاکس قادر به همکاری میباشد.پ

استانداردسازی برند تیپاکس
استاندارد سازی نمایندگی تیپاکس 6

برای داشتن فرم کامل راهنمای طراحی و چاپ متریال های دفتر نمایندگی تیپاکس میتوانید روی لینک زیر کلیک کرده و دانلود کنید.

همین الان تیپاکسش کن

استاندارد سازی نمایندگی تیپاکس
استاندارد سازی نمایندگی تیپاکس 7
Courier-Service-Tipax